1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Regulamin Voucherów

Regulamin Voucherów

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Regulamin Voucherów

Niniejszy regulamin (dalej także: “Regulamin Voucherów”) został sporządzony przez "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle (dalej także: „BODEKO HOTELE”) celem określenia zasad sprzedaży i realizacji Voucherów przez BODEKO HOTELE.

SPIS TREŚCI

§1. ZASADY OGÓLNE   2

§2. DEFINICJE   2

§3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA ZA POŚREDNICTWEM SERWISU    3

§4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM SERWISU    3

§5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA   4

§6. CENY I PŁATNOŚCI 4

§7. ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE I MAILOWE   4

§8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY   5

§9. REALIZACJA VOUCHERÓW     6

§10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONTRAKTOWA   6

§11. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO    7

§12. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PLIKI COOKIE   7

§13. PRZEPISY KOŃCOWE   8

§1. ZASADY OGÓLNE

  1. Wydawcą Voucherów jest "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel.+48 604196148, adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl  (dalej także: „BODEKO HOTELE”).
  2. Niniejszy Regulamin Voucherów ma zastosowanie do wszystkich Voucherów zakupionych od BODEKO HOTELE.
  3. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez BODEKO HOTELE zostały określone w regulaminie Serwisu internetowego BODEKO HOTELE dostępnym pod adresem: /regulamin-serwisu-internetowego1  (dalej także: „Regulamin”).
  4. Przed zakupem i/lub realizacją Vouchera, każdy Klient zobowiązany jest do uważnego zapoznania się z niniejszym Regulaminem Voucherów. Zakup Vouchera i/lub realizacja Vouchera jest jednoznaczna z potwierdzeniem przez Klienta faktu zapoznania się z niniejszym Regulaminem Voucherów oraz zobowiązaniem się Klienta do przestrzegania jego postanowień.

 

§2. DEFINICJE

Ilekroć w Regulaminie używane są poniższe pojęcia, należy rozumieć je następująco:

  1. BODEKO HOTELE – "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
    0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel. +48 604196148, adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl ;
  2. Hotel Ostaniec – obiekt turystyczny prowadzony przez BODEKO HOTELE w Podlesicach przy ul. Jaskiniowej 6, 42-425 Podlesice;
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług świadczonych przez BODEKO HOTELE; Klientem w przypadku osób fizycznych może być wyłącznie osoba pełnoletnia;
  4. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z BODEKO HOTELE czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Regulamin – regulamin Serwisu internetowego BODEKO HOTELE dostępny pod adresem /regulamin-serwisu-internetowego1
  7. Regulamin Voucherów – niniejszy regulamin;
  8. Serwis, Serwis internetowy – serwis internetowy prowadzony w formie elektronicznej za pośrednictwem Internetu pod adresem /;
  9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Vouchera, zawarta pomiędzy BODEKO HOTELE a Klientem za pośrednictwem Serwisu, telefonicznie, mailowo lub w recepcji Hotelu Ostaniec;
  10. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  11. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca
    2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
  12. Voucher (też: towar)dokument na okaziciela, zawierający indywidualny kod identyfikacyjny zarejestrowany przez BODEKO HOTELE, uprawniający do obniżenia końcowej wartości produktu oferowanego do sprzedaży przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec lub usługi świadczonej przez BODEKO HOTELE w Hotel Ostaniec, o określoną wartość procentową lub kwotową wskazaną na Voucherze;
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, liczbę oraz wartość Voucherów, a także wybraną metodę płatności, zawierające dane Klienta niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.

§3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA ZA POŚREDNICTWEM SERWISU

  1. Klient może za pośrednictwem Serwisu złożyć Zamówienie Vouchera i/lub Voucherów spośród propozycji przedstawionych przez BODEKO HOTELE.
  2. Każdorazowo w zakładce Vouchery w Serwisie internetowym przedstawiana jest nazwa Vouchera, jego opis oraz dostępna wartość (procentowa lub kwotowa).
  3. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Serwisu internetowego, Klient wypełnia interaktywny formularz, w którym należy:
    1. wskazać wybrane Vouchery oraz ich liczbę i wartość;
    2. ewentualnie – dodać dedykację do Vouchera;
    3. wskazać lub potwierdzić metodę płatności,
    4. wskazać niezbędne dane kontaktowe oraz adresowe (adres e-mail, imię i nazwisko) oraz ewentualnie dane do faktury (jeśli dotyczy);
    5. zgodnie z prawdą – potwierdzić zapoznanie się z niniejszym Regulaminem Voucherów, Regulaminem Serwisu internetowego: /regulamin-serwisu-internetowego1 , Polityką prywatności i Polityką cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie  oraz zaakceptować wszystkie ich postanowienia,
  4. Zamówienie uznaje się za złożone w chwili jego otrzymania przez BODEKO HOTELE.

 

§4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM SERWISU

  1. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi w chwili, gdy BODEKO HOTELE prześle do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail. 
  2. BODEKO HOTELE po zaksięgowaniu środków na swoim rachunku bankowym wysyła do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail lub mailową informację o braku możliwości realizacji Zamówienia oraz jego anulowaniu.
  3. Brak możliwości realizacji Zamówienia przez BODEKO HOTELE może nastąpić w szczególności w przypadku:
    1. nieprawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia uniemożliwiającego przekazanie Klientowi Vouchera lub kontakt z Klientem,
    2. gdy przy wyborze płatności przelewem lub płatności internetowej Zamówienie nie zostanie opłacone przez Klienta w terminie 24h od chwili złożenia Zamówienia,
    3. w przypadku przedsiębiorców nieobjętych ochroną konsumencką – jeżeli istnieją uzasadnione wątpliwości co do wiarygodności oraz zdolności finansowej Klienta.
  4. W przypadku, gdy nastąpi brak możliwości realizacji Zamówienia i nie dojdzie do zawarcia Umowy sprzedaży, a Klient uiścił opłatę na poczet realizacji Zamówienia - BODEKO HOTELE niezwłocznie, w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania informacji o braku możliwości realizacji Zamówienia, z wykorzystaniem tego samego sposobu płatności, zwróci na rzecz Klienta płatność, jaka została przez niego uiszczona na poczet realizacji Zamówienia.
  5. Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, przyjmuje się, że  Zamówienie Klienta, jest wiążące przez 5 dni roboczych – jeżeli BODEKO HOTELE w tym terminie nie prześle Klientowi Vouchera albo informacji o braku możliwości realizacji Zamówienia, dochodzi do jego automatycznego anulowania, a BODEKO HOTELE, w przypadku gdy Klient uiścił opłatę na poczet realizacji Zamówienia, zobowiązany jest do zwrotu na rzecz Klienta płatności, jaka została przez niego uiszczona na poczet realizacji Zamówienia, z wykorzystaniem tego samego sposobu płatności.

 

§5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym BODEKO HOTELE, BODEKO HOTELE wysyła do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail, co następuje zwykle w terminie 1 dnia roboczego, liczonym od chwili zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym BODEKO HOTELE.

 

§6. CENY I PŁATNOŚCI

  1. Ceny Voucherów prezentowane w Serwisie podawane są w złotych polskich (PLN), a ceny brutto zawierają podatek VAT. 
  2. Zapłata za Zamówienie następuje za pośrednictwem za pośrednictwem podmiotu realizującego płatność Przelewy24 (płatność internetowa) - w formie przedpłaty.
  3. Obsługa płatności internetowej dokonywana jest przez podmiot zewnętrzny obsługujący transakcje płatnicze, a BODEKO HOTELE przekazuje temu podmiotowi dane osobowe Klientów. Podmiot zewnętrzny obsługujący transakcje płatnicze staje się niezależnym administratorem danych osobowych Klienta, które przetwarza celem przeprocesowania płatności.
  4. Podmiotem zewnętrznym obsługującym internetowe transakcje płatnicze za pośrednictwem Serwisu są Przelewy24. Informacje o przetwarzaniu przez ten podmiot danych Klientów w związku z obsługą płatności internetowych można znaleźć w tym miejscu: https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-rodo-platnicy.

 

§7. ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE I MAILOWE

  1. Klient może złożyć Zamówienie także telefonicznie pod numerem telefonu: +48 604196148, lub drogą mailową na adres: recepcja@ostaniec.com.pl . W takim przypadku BODEKO HOTELE prześle do Klienta wiadomość mailową wraz z ofertą zawierającą w szczególności: rodzaj Vouchera, całkowity koszt Vouchera, a także niniejszy Regulamin Voucherów, Regulamin Serwisu Internetowego: /regulamin-serwisu-internetowego1 , Regulamin Hotelu:                 /hotel/regulamin-hotelu   oraz Politykę prywatności i Politykę cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie .
  2. Do zawarcia Umowy sprzedaży w przypadku Zamówień dokonanych telefonicznie lub drogą mailową, dochodzi w chwili, gdy Klient otrzyma od BODEKO HOTELE Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  3. W przypadku Zamówień dokonanych telefonicznie lub drogą mailową, przyjmuje się, że oferta BODEKO HOTELE jest wiążąca przez 5 dni roboczych – jeżeli w tym terminie środki nie zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym BODEKO HOTELE, wówczas oferta BODEKO HOTELE wygasa (nie dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży).
  4. Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, wskazuje się, że Zamówienie dokonane przez Klienta telefonicznie lub drogą mailową nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

 

§8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Voucher został przesłany do Konsumenta.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument zobowiązany jest poinformować BODEKO HOTELE, np. na adres korespondencyjny - "BODEKO HOTELE" Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła lub na adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży BODEKO HOTELE zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym BODEKO HOTELE został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. 
  6. Zwrotu płatności BODEKO HOTELE dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
  7. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta – prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu między innymi do umów: 
    1. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; powyższe wyłącznie ma zastosowanie w sytuacji, gdy Klient zrealizował Voucher przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży;
    2. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  8. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Celem uchylenia jakichkolwiek wątpliwości interpretacyjnych, BODEKO HOTELE wyraźnie wskazuje, że:
    1. Klient niebędący Konsumentem i nie korzystający z ochrony konsumenckiej nie ma prawa do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży;
    2. Konsument oraz przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej nie ma prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku zakupu Vouchera lub Voucherów w recepcji Hotelu Ostaniec.

 

§9. REALIZACJA VOUCHERÓW

  1. Każdy Voucher uprawnia do obniżenia końcowej wartości produktu oferowanego do sprzedaży przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec lub usługi świadczonej przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec o określoną wartość procentową lub kwotową wskazaną na Voucherze.
  2. W celu realizacji Vouchera należy skontaktować się z recepcją Hotelu Ostaniec pod adresem e-mail recepcja@ostaniec.com.pl  lub numerem telefonu 604 196 148.
  3. Okres ważności każdego Vouchera wynosi 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, tj. od dnia, w którym BODEKO HOTELE wysłał do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  4. Po upływie okresu ważności Vouchera, Voucher nie podlega realizacji.
  5. Realizacji podlegają wyłącznie Vouchery:
    1. przedstawione do realizacji w trakcie okresu ich ważności;
    2. uprzednio niezrealizowane (każdy Voucher może zostać wykorzystany przez Klienta wyłącznie raz);
    3. niezawierające uszkodzeń mechanicznych w stopniu uniemożliwiającym odczytanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego;
    4. wydane przez BODEKO HOTELE.
  6. BODEKO HOTELE zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Vouchera, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w ust. 4 powyżej.
  7. BODEKO HOTELE zastrzega sobie prawo do weryfikacji Vouchera przedstawionego do realizacji przez Klienta, co do jego autentyczności.
  8. Vouchery nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
  9. BODEKO HOTELE nie wystawia duplikatów Voucherów.
  10. W przypadku wykorzystania Vouchera do zakupu produktów lub usług o wyższej wartości niż wartość Vouchera, Klient zobowiązany jest do zapłaty BODEKO HOTELE różnicy pomiędzy wartością zakupionych produktów lub usług a wartością Vouchera.
  11. W przypadku  wykorzystania Vouchera do zakupu produktów lub usług o niższej wartości niż wartość Vouchera, niewykorzystana część środków może zostać wykorzystana przez Klienta w terminie ważności Vouchera. BODEKO HOTELE nie zwraca Klientowi różnicy pomiędzy wartością Vouchera a wartością zakupionych przez Klienta produktów lub usług w formie ekwiwalentu pieniężnego.
  12. Vouchery mogą zawierać ograniczenia dotyczące terminu ich realizacji. Informacja o ograniczeniach dotyczących terminu realizacji Vouchera zawarta jest każdorazowo na Voucherze.
  13. Celem uniknięcia ewentualnych wątpliwości interpretacyjnych wskazuje się że:
  1. realizacja Voucherów nie jest możliwa przy składaniu rezerwacji za pośrednictwem Serwisu internetowego;
  2. Voucher może zostać wykorzystany wyłącznie do obniżenia końcowej wartości produktu oferowanego do sprzedaży przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec lub usługi świadczonej przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec.

 

§10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONTRAKTOWA 

  1. BODEKO HOTELE dostarcza Klientowi towary nowe oraz pozbawione wad.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Konsument może skorzystać z uprawnień z tytułu braku zgodności towaru z umową określonych w Ustawie o prawach konsumenta. 
  3. Postanowienia ust. 1-2 niniejszego paragrafu stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Wobec Klientów będących przedsiębiorcami, do których nie stosuje się ochrony konsumenckiej, przepisy dotyczące rękojmi, o której mowa w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego, nie będą miały zastosowania (są wyłączone) – stosowane będą przepisy ogólne w zakresie odpowiedzialności kontraktowej.
  5. Wobec Klientów będących przedsiębiorcami, do których nie stosuje się ochrony konsumenckiej, odpowiedzialność kontraktowa BODEKO HOTELE ograniczona jest do winy umyślnej.

 

§11. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Klient – w zależności od statusu oraz przysługujących mu uprawnień (odpowiedzialność za zgodność towaru z umową/odpowiedzialność kontraktowa), o których mowa w §10. powyżej – może złożyć reklamację.
  2. W celu złożenia reklamacji BODEKO HOTELE, można wysłać ją listownie pod adres: "BODEKO HOTELE" Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła bądź na adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl .
  3. Zgłaszana reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe reklamującego umożliwiające przekazanie odpowiedzi na zgłoszenie, a także szczegółowy opis występującej niezgodności towaru z umową.
  4. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera wszystkich elementów niezbędnych do jej rozpatrzenia, BODEKO HOTELE wezwie reklamującego do uzupełnienia jej braków formalnych.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie elementy wskazane w ust. 4 i zostaną przekazane reklamującemu w takiej samej formie, w jakiej zgłosił on reklamację.
  6. Odpowiedź na reklamację będzie zawierała rozstrzygnięcie reklamacji, uzasadnienie rozstrzygnięcia, a także ewentualne zamierzone/podjęte działania naprawcze.
  7. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach jak również na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej.

 

§12. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PLIKI COOKIE

  1. Przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Klientów przy składaniu Zamówienia lub realizacji Voucherów odbywa się zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, tj. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – tzw. „RODO”, polską Ustawą o ochronie danych osobowych oraz polską Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Administratorem danych osobowych przekazywanych przy składaniu Zamówienia i/lub realizacji Vouchera jest "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel.+48 604196148, adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl.
  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności prawa przysługujące Klientowi w tym zakresie, a także podstawy przetwarzania danych udostępniane są Klientom w momencie przekazywania przez niego danych osobowych (np. przy składaniu Zamówienia - Klient ma możliwość zapoznania się z zasadami ochrony danych przed złożeniem Zamówienia), a następnie w każdej chwili dostępne są w Polityce prywatności oraz Polityce cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie .

 

§13. PRZEPISY KOŃCOWE

  1. Umowy sprzedaży pomiędzy BODEKO HOTELE a Klientem zawierane są wyłącznie w języku polskim.
  2. We wszelkich sprawach związanych ze sprzedażą oraz realizacją Voucherów, BODEKO HOTELE będzie kontaktował się z Klientem mailowo pod wskazany przez niego adres e-mail.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Voucherów mają zastosowanie postanowienia Regulaminu polityki prywatności i polityki cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie  oraz polskie, powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Jeżeli jednak przepisy, które obowiązują w państwie Konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w zakresie zawartej przez Strony Umowie sprzedaży.
  4. Wszelkie spory wynikające z zawartej Umowy sprzedaży, Strony będą starały się rozwiązywać polubownie. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu sądem właściwym do rozpoznania sporu będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę BODEKO HOTELE (nie dotyczy Konsumentów i przedsiębiorców objętych ochroną konsumencką).
  5. W przypadku gdyby jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu Voucherów były lub stały się nieważne, pozostała część Regulaminu Voucherów zachowuje moc obowiązującą, chyba że z okoliczności wynika, iż bez postanowień dotkniętych nieważnością czynność nie zostałaby dokonana. Strony zobowiązują się niezwłocznie podjąć negocjacje celem zastąpienia nieważnych postanowień regulacją, która będzie możliwie jak najbliższa celowi nieważnego postanowienia.  
  6. BODEKO HOTELE może zmienić lub zaktualizować niniejszy Regulamin Voucherów, w szczególności aby: 
    1. uwzględnić zmiany w usługach lub sposobie prowadzenia działalności (np. nowe usługi, funkcje, technologie, ceny czy korzyści),
    2. uwzględnić zmiany wynikające z regulacji prawnych lub regulacji związanych z bezpieczeństwem, 
    3. zapobiec nadużyciom lub szkodom.
  7. W każdej chwili archiwalne wersje Regulaminu Voucherów dostępne są na żądanie Klienta.
  8. BODEKO HOTELE wskazuje następujące dane kontaktowe: 

"BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

 Jawornik 52A, 43-460 Wisła

tel. .+48 604 196 148

adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl.

 

***

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Jesień na Jurze - pakiet HB

Jesień na Jurze - pakiet HB

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 238 /os./noc
zobacz szczegóły
Jesienny pakiet HB dla seniora

Jesienny pakiet HB dla seniora

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od
zobacz szczegóły
Weekend Halloween

Weekend Halloween

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 225 /os./noc
zobacz szczegóły
Weekend z dniem Niepodległości

Weekend z dniem Niepodległości

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 350 /noc
zobacz szczegóły
Bal Andrzejkowy z noclegiem 29-30.11

Bal Andrzejkowy z noclegiem 29-30.11

  • 1 noc
  • Śniadanie i kolacja
od 940 /pobyt
zobacz szczegóły
Zima na Jurze dla seniora - pakiet HB

Zima na Jurze dla seniora - pakiet HB

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 239 /os./noc
zobacz szczegóły
Weekend Mikołajkowy 05-07.12

Weekend Mikołajkowy 05-07.12

  • 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 472 /os./pobyt
zobacz szczegóły
Pobyty Boże Narodzenie

Pobyty Boże Narodzenie

  • min. 3 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 225 /os./noc
zobacz szczegóły
Międzyświąteczny wypoczynek rodzinny

Międzyświąteczny wypoczynek rodzinny

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 225 /os./noc
zobacz szczegóły
Sylwestrowe pobyty

Sylwestrowe pobyty

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 235 /os./noc
zobacz szczegóły
Bal Sylwestrowy z noclegiem

Bal Sylwestrowy z noclegiem

  • 1 noc
  • Śniadanie i kolacja
od 1 620 /pobyt
zobacz szczegóły
Weekend Trzech Króli 02 - 6.01

Weekend Trzech Króli 02 - 6.01

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 390 /noc
zobacz szczegóły
Ferie zimowe na Jurze - pobyt dziecka GRATIS

Ferie zimowe na Jurze - pobyt dziecka GRATIS

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 211 /os./noc
zobacz szczegóły
PAKIET GOLDEN - Przyjaciółki w SPA

PAKIET GOLDEN - Przyjaciółki w SPA

  • dowolna dł. pobytu
  • BB – Śniadanie w cenie
od 460 /os./noc
zobacz szczegóły
Romantyczny pobyt dla dwojga

Romantyczny pobyt dla dwojga

  • dowolna dł. pobytu
  • Śniadanie i kolacja
od 500 /pobyt
zobacz szczegóły
Jurajski All Inclusive – Komfort, Relaks i Rozrywka

Jurajski All Inclusive – Komfort, Relaks i Rozrywka

  • min. 2 noce
  • Śniadanie, obiad i kolacja
od 1 073 /os./pobyt
zobacz szczegóły
Tania niedziela

Tania niedziela

  • 1 noc
  • BB – Śniadanie w cenie
od 187 /os./pobyt
zobacz szczegóły
Nocleg ze śniadaniem

Nocleg ze śniadaniem

  • dowolna dł. pobytu
  • BB – Śniadanie w cenie
od 123 /os./noc
zobacz szczegóły
Nocleg bez śniadania

Nocleg bez śniadania

  • dowolna dł. pobytu
  • Bez wyżywienia
od 120 /os./noc
zobacz szczegóły
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez BODEKO HOTELE sp. z o.o., Jawornik 52A, 43-460, Wisła , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane