Niniejszy regulamin (dalej także: “Regulamin Voucherów”) został sporządzony przez "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle (dalej także: „BODEKO HOTELE”) celem określenia zasad sprzedaży i realizacji Voucherów przez BODEKO HOTELE.
SPIS TREŚCI
§3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA ZA POŚREDNICTWEM SERWISU 3
§4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM SERWISU 3
§7. ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE I MAILOWE 4
§10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONTRAKTOWA 6
§11. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 7
§12. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PLIKI COOKIE 7
§1. ZASADY OGÓLNE
- Wydawcą Voucherów jest "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel.+48 604196148, adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl (dalej także: „BODEKO HOTELE”).
- Niniejszy Regulamin Voucherów ma zastosowanie do wszystkich Voucherów zakupionych od BODEKO HOTELE.
- Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez BODEKO HOTELE zostały określone w regulaminie Serwisu internetowego BODEKO HOTELE dostępnym pod adresem: /regulamin-serwisu-internetowego1 (dalej także: „Regulamin”).
- Przed zakupem i/lub realizacją Vouchera, każdy Klient zobowiązany jest do uważnego zapoznania się z niniejszym Regulaminem Voucherów. Zakup Vouchera i/lub realizacja Vouchera jest jednoznaczna z potwierdzeniem przez Klienta faktu zapoznania się z niniejszym Regulaminem Voucherów oraz zobowiązaniem się Klienta do przestrzegania jego postanowień.
§2. DEFINICJE
Ilekroć w Regulaminie używane są poniższe pojęcia, należy rozumieć je następująco:
- BODEKO HOTELE – "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel. +48 604196148, adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl ; - Hotel Ostaniec – obiekt turystyczny prowadzony przez BODEKO HOTELE w Podlesicach przy ul. Jaskiniowej 6, 42-425 Podlesice;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług świadczonych przez BODEKO HOTELE; Klientem w przypadku osób fizycznych może być wyłącznie osoba pełnoletnia;
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z BODEKO HOTELE czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Regulamin – regulamin Serwisu internetowego BODEKO HOTELE dostępny pod adresem /regulamin-serwisu-internetowego1
- Regulamin Voucherów – niniejszy regulamin;
- Serwis, Serwis internetowy – serwis internetowy prowadzony w formie elektronicznej za pośrednictwem Internetu pod adresem /;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Vouchera, zawarta pomiędzy BODEKO HOTELE a Klientem za pośrednictwem Serwisu, telefonicznie, mailowo lub w recepcji Hotelu Ostaniec;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; - Voucher (też: towar) – dokument na okaziciela, zawierający indywidualny kod identyfikacyjny zarejestrowany przez BODEKO HOTELE, uprawniający do obniżenia końcowej wartości produktu oferowanego do sprzedaży przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec lub usługi świadczonej przez BODEKO HOTELE w Hotel Ostaniec, o określoną wartość procentową lub kwotową wskazaną na Voucherze;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, liczbę oraz wartość Voucherów, a także wybraną metodę płatności, zawierające dane Klienta niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.
§3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA ZA POŚREDNICTWEM SERWISU
- Klient może za pośrednictwem Serwisu złożyć Zamówienie Vouchera i/lub Voucherów spośród propozycji przedstawionych przez BODEKO HOTELE.
- Każdorazowo w zakładce Vouchery w Serwisie internetowym przedstawiana jest nazwa Vouchera, jego opis oraz dostępna wartość (procentowa lub kwotowa).
- W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Serwisu internetowego, Klient wypełnia interaktywny formularz, w którym należy:
- wskazać wybrane Vouchery oraz ich liczbę i wartość;
- ewentualnie – dodać dedykację do Vouchera;
- wskazać lub potwierdzić metodę płatności,
- wskazać niezbędne dane kontaktowe oraz adresowe (adres e-mail, imię i nazwisko) oraz ewentualnie dane do faktury (jeśli dotyczy);
- zgodnie z prawdą – potwierdzić zapoznanie się z niniejszym Regulaminem Voucherów, Regulaminem Serwisu internetowego: /regulamin-serwisu-internetowego1 , Polityką prywatności i Polityką cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie oraz zaakceptować wszystkie ich postanowienia,
- Zamówienie uznaje się za złożone w chwili jego otrzymania przez BODEKO HOTELE.
§4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM SERWISU
- Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi w chwili, gdy BODEKO HOTELE prześle do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- BODEKO HOTELE po zaksięgowaniu środków na swoim rachunku bankowym wysyła do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail lub mailową informację o braku możliwości realizacji Zamówienia oraz jego anulowaniu.
- Brak możliwości realizacji Zamówienia przez BODEKO HOTELE może nastąpić w szczególności w przypadku:
- nieprawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia uniemożliwiającego przekazanie Klientowi Vouchera lub kontakt z Klientem,
- gdy przy wyborze płatności przelewem lub płatności internetowej Zamówienie nie zostanie opłacone przez Klienta w terminie 24h od chwili złożenia Zamówienia,
- w przypadku przedsiębiorców nieobjętych ochroną konsumencką – jeżeli istnieją uzasadnione wątpliwości co do wiarygodności oraz zdolności finansowej Klienta.
- W przypadku, gdy nastąpi brak możliwości realizacji Zamówienia i nie dojdzie do zawarcia Umowy sprzedaży, a Klient uiścił opłatę na poczet realizacji Zamówienia - BODEKO HOTELE niezwłocznie, w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania informacji o braku możliwości realizacji Zamówienia, z wykorzystaniem tego samego sposobu płatności, zwróci na rzecz Klienta płatność, jaka została przez niego uiszczona na poczet realizacji Zamówienia.
- Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, przyjmuje się, że Zamówienie Klienta, jest wiążące przez 5 dni roboczych – jeżeli BODEKO HOTELE w tym terminie nie prześle Klientowi Vouchera albo informacji o braku możliwości realizacji Zamówienia, dochodzi do jego automatycznego anulowania, a BODEKO HOTELE, w przypadku gdy Klient uiścił opłatę na poczet realizacji Zamówienia, zobowiązany jest do zwrotu na rzecz Klienta płatności, jaka została przez niego uiszczona na poczet realizacji Zamówienia, z wykorzystaniem tego samego sposobu płatności.
§5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym BODEKO HOTELE, BODEKO HOTELE wysyła do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail, co następuje zwykle w terminie 1 dnia roboczego, liczonym od chwili zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym BODEKO HOTELE.
§6. CENY I PŁATNOŚCI
- Ceny Voucherów prezentowane w Serwisie podawane są w złotych polskich (PLN), a ceny brutto zawierają podatek VAT.
- Zapłata za Zamówienie następuje za pośrednictwem za pośrednictwem podmiotu realizującego płatność Przelewy24 (płatność internetowa) - w formie przedpłaty.
- Obsługa płatności internetowej dokonywana jest przez podmiot zewnętrzny obsługujący transakcje płatnicze, a BODEKO HOTELE przekazuje temu podmiotowi dane osobowe Klientów. Podmiot zewnętrzny obsługujący transakcje płatnicze staje się niezależnym administratorem danych osobowych Klienta, które przetwarza celem przeprocesowania płatności.
- Podmiotem zewnętrznym obsługującym internetowe transakcje płatnicze za pośrednictwem Serwisu są Przelewy24. Informacje o przetwarzaniu przez ten podmiot danych Klientów w związku z obsługą płatności internetowych można znaleźć w tym miejscu: https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-rodo-platnicy.
§7. ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE I MAILOWE
- Klient może złożyć Zamówienie także telefonicznie pod numerem telefonu: +48 604196148, lub drogą mailową na adres: recepcja@ostaniec.com.pl . W takim przypadku BODEKO HOTELE prześle do Klienta wiadomość mailową wraz z ofertą zawierającą w szczególności: rodzaj Vouchera, całkowity koszt Vouchera, a także niniejszy Regulamin Voucherów, Regulamin Serwisu Internetowego: /regulamin-serwisu-internetowego1 , Regulamin Hotelu: /hotel/regulamin-hotelu oraz Politykę prywatności i Politykę cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie .
- Do zawarcia Umowy sprzedaży w przypadku Zamówień dokonanych telefonicznie lub drogą mailową, dochodzi w chwili, gdy Klient otrzyma od BODEKO HOTELE Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- W przypadku Zamówień dokonanych telefonicznie lub drogą mailową, przyjmuje się, że oferta BODEKO HOTELE jest wiążąca przez 5 dni roboczych – jeżeli w tym terminie środki nie zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym BODEKO HOTELE, wówczas oferta BODEKO HOTELE wygasa (nie dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży).
- Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, wskazuje się, że Zamówienie dokonane przez Klienta telefonicznie lub drogą mailową nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
§8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta.
- Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Voucher został przesłany do Konsumenta.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument zobowiązany jest poinformować BODEKO HOTELE, np. na adres korespondencyjny - "BODEKO HOTELE" Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła lub na adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży BODEKO HOTELE zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym BODEKO HOTELE został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- Zwrotu płatności BODEKO HOTELE dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta – prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu między innymi do umów:
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; powyższe wyłącznie ma zastosowanie w sytuacji, gdy Klient zrealizował Voucher przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Celem uchylenia jakichkolwiek wątpliwości interpretacyjnych, BODEKO HOTELE wyraźnie wskazuje, że:
- Klient niebędący Konsumentem i nie korzystający z ochrony konsumenckiej nie ma prawa do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży;
- Konsument oraz przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej nie ma prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku zakupu Vouchera lub Voucherów w recepcji Hotelu Ostaniec.
§9. REALIZACJA VOUCHERÓW
- Każdy Voucher uprawnia do obniżenia końcowej wartości produktu oferowanego do sprzedaży przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec lub usługi świadczonej przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec o określoną wartość procentową lub kwotową wskazaną na Voucherze.
- W celu realizacji Vouchera należy skontaktować się z recepcją Hotelu Ostaniec pod adresem e-mail recepcja@ostaniec.com.pl lub numerem telefonu 604 196 148.
- Okres ważności każdego Vouchera wynosi 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, tj. od dnia, w którym BODEKO HOTELE wysłał do Klienta Voucher za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Po upływie okresu ważności Vouchera, Voucher nie podlega realizacji.
- Realizacji podlegają wyłącznie Vouchery:
- przedstawione do realizacji w trakcie okresu ich ważności;
- uprzednio niezrealizowane (każdy Voucher może zostać wykorzystany przez Klienta wyłącznie raz);
- niezawierające uszkodzeń mechanicznych w stopniu uniemożliwiającym odczytanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego;
- wydane przez BODEKO HOTELE.
- BODEKO HOTELE zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Vouchera, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w ust. 4 powyżej.
- BODEKO HOTELE zastrzega sobie prawo do weryfikacji Vouchera przedstawionego do realizacji przez Klienta, co do jego autentyczności.
- Vouchery nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
- BODEKO HOTELE nie wystawia duplikatów Voucherów.
- W przypadku wykorzystania Vouchera do zakupu produktów lub usług o wyższej wartości niż wartość Vouchera, Klient zobowiązany jest do zapłaty BODEKO HOTELE różnicy pomiędzy wartością zakupionych produktów lub usług a wartością Vouchera.
- W przypadku wykorzystania Vouchera do zakupu produktów lub usług o niższej wartości niż wartość Vouchera, niewykorzystana część środków może zostać wykorzystana przez Klienta w terminie ważności Vouchera. BODEKO HOTELE nie zwraca Klientowi różnicy pomiędzy wartością Vouchera a wartością zakupionych przez Klienta produktów lub usług w formie ekwiwalentu pieniężnego.
- Vouchery mogą zawierać ograniczenia dotyczące terminu ich realizacji. Informacja o ograniczeniach dotyczących terminu realizacji Vouchera zawarta jest każdorazowo na Voucherze.
- Celem uniknięcia ewentualnych wątpliwości interpretacyjnych wskazuje się że:
- realizacja Voucherów nie jest możliwa przy składaniu rezerwacji za pośrednictwem Serwisu internetowego;
- Voucher może zostać wykorzystany wyłącznie do obniżenia końcowej wartości produktu oferowanego do sprzedaży przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec lub usługi świadczonej przez BODEKO HOTELE w Hotelu Ostaniec.
§10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ KONTRAKTOWA
- BODEKO HOTELE dostarcza Klientowi towary nowe oraz pozbawione wad.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Konsument może skorzystać z uprawnień z tytułu braku zgodności towaru z umową określonych w Ustawie o prawach konsumenta.
- Postanowienia ust. 1-2 niniejszego paragrafu stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Wobec Klientów będących przedsiębiorcami, do których nie stosuje się ochrony konsumenckiej, przepisy dotyczące rękojmi, o której mowa w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego, nie będą miały zastosowania (są wyłączone) – stosowane będą przepisy ogólne w zakresie odpowiedzialności kontraktowej.
- Wobec Klientów będących przedsiębiorcami, do których nie stosuje się ochrony konsumenckiej, odpowiedzialność kontraktowa BODEKO HOTELE ograniczona jest do winy umyślnej.
§11. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Klient – w zależności od statusu oraz przysługujących mu uprawnień (odpowiedzialność za zgodność towaru z umową/odpowiedzialność kontraktowa), o których mowa w §10. powyżej – może złożyć reklamację.
- W celu złożenia reklamacji BODEKO HOTELE, można wysłać ją listownie pod adres: "BODEKO HOTELE" Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła bądź na adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl .
- Zgłaszana reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe reklamującego umożliwiające przekazanie odpowiedzi na zgłoszenie, a także szczegółowy opis występującej niezgodności towaru z umową.
- W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera wszystkich elementów niezbędnych do jej rozpatrzenia, BODEKO HOTELE wezwie reklamującego do uzupełnienia jej braków formalnych.
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie elementy wskazane w ust. 4 i zostaną przekazane reklamującemu w takiej samej formie, w jakiej zgłosił on reklamację.
- Odpowiedź na reklamację będzie zawierała rozstrzygnięcie reklamacji, uzasadnienie rozstrzygnięcia, a także ewentualne zamierzone/podjęte działania naprawcze.
- Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach jak również na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej.
§12. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PLIKI COOKIE
- Przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Klientów przy składaniu Zamówienia lub realizacji Voucherów odbywa się zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, tj. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – tzw. „RODO”, polską Ustawą o ochronie danych osobowych oraz polską Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Administratorem danych osobowych przekazywanych przy składaniu Zamówienia i/lub realizacji Vouchera jest "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel.+48 604196148, adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności prawa przysługujące Klientowi w tym zakresie, a także podstawy przetwarzania danych udostępniane są Klientom w momencie przekazywania przez niego danych osobowych (np. przy składaniu Zamówienia - Klient ma możliwość zapoznania się z zasadami ochrony danych przed złożeniem Zamówienia), a następnie w każdej chwili dostępne są w Polityce prywatności oraz Polityce cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie .
§13. PRZEPISY KOŃCOWE
- Umowy sprzedaży pomiędzy BODEKO HOTELE a Klientem zawierane są wyłącznie w języku polskim.
- We wszelkich sprawach związanych ze sprzedażą oraz realizacją Voucherów, BODEKO HOTELE będzie kontaktował się z Klientem mailowo pod wskazany przez niego adres e-mail.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Voucherów mają zastosowanie postanowienia Regulaminu polityki prywatności i polityki cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie oraz polskie, powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Jeżeli jednak przepisy, które obowiązują w państwie Konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w zakresie zawartej przez Strony Umowie sprzedaży.
- Wszelkie spory wynikające z zawartej Umowy sprzedaży, Strony będą starały się rozwiązywać polubownie. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu sądem właściwym do rozpoznania sporu będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę BODEKO HOTELE (nie dotyczy Konsumentów i przedsiębiorców objętych ochroną konsumencką).
- W przypadku gdyby jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu Voucherów były lub stały się nieważne, pozostała część Regulaminu Voucherów zachowuje moc obowiązującą, chyba że z okoliczności wynika, iż bez postanowień dotkniętych nieważnością czynność nie zostałaby dokonana. Strony zobowiązują się niezwłocznie podjąć negocjacje celem zastąpienia nieważnych postanowień regulacją, która będzie możliwie jak najbliższa celowi nieważnego postanowienia.
- BODEKO HOTELE może zmienić lub zaktualizować niniejszy Regulamin Voucherów, w szczególności aby:
- uwzględnić zmiany w usługach lub sposobie prowadzenia działalności (np. nowe usługi, funkcje, technologie, ceny czy korzyści),
- uwzględnić zmiany wynikające z regulacji prawnych lub regulacji związanych z bezpieczeństwem,
- zapobiec nadużyciom lub szkodom.
- W każdej chwili archiwalne wersje Regulaminu Voucherów dostępne są na żądanie Klienta.
- BODEKO HOTELE wskazuje następujące dane kontaktowe:
"BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jawornik 52A, 43-460 Wisła
tel. .+48 604 196 148
adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl.
***